dinsdag 10 maart 2009

Wie is Chrystal Conners


In de jaren '90,begonnen als Desire.
Een paar jaar later is Desire omgetoverd tot showgirl Chrystal Conners.
Ik kan me als de dag als vandaag nog voor de geest halen dat ik met makeup een heel ander persoon werd.
En dat ik met deze gedaante deze persoonlijkheid op het podium tot leven wekte.
Het is een samen smelting van het publiek, muziek, lichten, dansers en de hele vibe wat Chrystal Conners tot leven doen maken.

Show travestiet Chrystal Conners staat voor internationale allure, show en glamour.
In het verleden heb ik het genoegen gehad om grote travestieten te ontmoeten die voor meer gingen.
Dat heeft bij Chrystal de ogen doen openen en ze wilt daarbij laten zien dat het echt wel wat beter kan dan zomaar een nummer playbacken. Daarom is Chrystal Conners niet zomaar een jongen in vrouwen kleding maar van top tot teen een show drag. Standaard travestiet is deze vak vrouw niet want met haar dansers neemt ze je mee naar een andere level van travestie.

Ook heb ik het genoegen om mijn eigen muziek te produceren en te schrijven met een team waar ik mee samen werk.
Ik wil dus ook met trots vernoemen dat mijn eerste single uit is "Superstar" die je kunt downloaden via chrystalconners

Verder ben ik bezig met het organiseren van feesten en binnenkort zal ik dan ook het gezicht zijn van een feest wat in Amsterdam gegeven wordt.
Met al de dingen die Chrystal Conners doet is zij een duizend poot en zeker unique.

Met al het reizen wat ze doet om insperatie op te doen wilt ze laten zien dat er in nederland echt wel plaats is voor internationale show.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten