zaterdag 28 maart 2009

Rupauls drag race winnaar is ....?


Nou meiden ze zijn er eindelijk achter wie zich de winnaar van Rupauls drag race mag noemen.
Uiteindelijk vind ik de uitslag erg verassend.

Als ik op mijn paardje zou wedden dan zou ik flink verloren hebben, jammer genoeg.
Mijn voorkeur ging toch uit naar Nina (Fucking) Flowers.
Ookal ziet ze zich zelf niet als drag maar als Androgyn, zij is een wandelende kunst werk.
Nina Flowers ademt kunst, zij is een ster die straalt en ze heeft guts en dat is wat een echt artiest nodig heeft om te overleven in de wereld van glitter en glamour.
Nina Flowers kan met opgeheven hoofd het programma verlaten want als er 1 wel een ster is dan is zij dat wel.

En zeg nou zelf waarom zou Rupaul een diva kiezen die iets meer creativer en iets beter is dan zij zelf.

En als je naar Bebe Zahara Benet kijkt dan zie je toch een soort van een Nickie nicole maar dan anders.
Niks bijzonders dus.

Ik heb in de wandel gangen gehoord dat Rupaul weer druk bezig is met het 2e seizoen van Rupauls drag race.
Maar daar verwachten we nog meer van natuurlijk.

En dat het nog niet te zien is op de Nederlands tv vind ik een beetje triest.
Geen 1 zender heeft het programma nog gekocht.

Is het weer politiek gedoe of is er echt geen animo voor dit programma?
Nou het lijkt me sterk. Maar ik ben benieuwd wanneer wij eens voor de buis gekluisterd kunnen kijken naar Rupauls drag race.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten