donderdag 14 mei 2009

Britney Freaking out


Okay toen ik dit zag had ik zo iets van.
Nu doe ik even mijn mond open trekken.

Op dit filmpje zie je gewoon dat Britney de stuipen op het lijf wordt gejaagd omdat er iemand het podium oploopt die ze helemaal niet verwacht.
Die meid wordt gevolgd en lastig gevallen.

En laten we nou eerlijk zijn we weten allemaal dat ze playbackt.
Het is niet zo'n sterke zangeres als Beyonce en P!nk.
Ze is gewoon een entertainer.

Het interview wat ze heeft gegeven in 2008.
Een boekje heeft opengedaan over hoe zij zich voelt en heeft gevoelt dan moet je eigenlijk best wel medelijden hebben.

Het is ook niet niks dat er aan alle kanten getrokken wordt, van de ene naar de andere fout man wordt gedreven.

Als je in de showbizz terecht komt moet je heel goed in je schoenen staan en dat kan zij waarschijnlijk niet.

Nou ja hier is het filmpje en dan kan je zelf oordelen.
Britney Freaking out

En het volgende filmpje verliest ze haar extentions maar ach dat gebeurd de beste toch?
Of niet?
Loosing something?

Ik persoonlijk zelf denk dat we nog lang niet klaar zijn met Britney's freaking out acties.
Maar ik hoop wel dat ze heel snel alles op een rijtje krijgt daarboven.

Dus LEAVE BRITNEY ALONE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten